27. desember 2011

materialpakke :: inspiering materials

Da jeg tegnet meg for Stitched, – de 20 nettkursene, – brukte jeg linken på bloggen til Deborah Boschert.Stitched :: sydde sting

Det var smart, – de ti første ville få en inspirerende materialpakke med stoff og utstyr i posten før stitched blir åpnet, – hurra!

I mange, mange år har jeg vært titter leser på bloggen hennes. Fulgt med og misunt damer som får ta kurs med henne. Stitched fristet mye på grunn av at nettkurset med henne: Endelig var det min tur også.

I pakka lå det mye spennende, – til og med en slik svampkost til stensilering.
Det lille kortet lurer jeg på om er kombinert visittkort og sting-teknikk inspirasjon? Smart.

Kurseleven har ikke smugåpnet pakka, bara småklappa og filosofert over hva som kommer i 2012.Stitched :: sydde sting

insp
* Alma Stoller :: Stitched 2012.
* Deborah Boschert :: blog

Register for STITCHED 2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar